HTML

Élet a berezdalján.....

Antónia hejcegnőről és rólam természetesen.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Rögtönzött kenyérlángos party!:)

2009.10.14. 10:34 puszedlili

Tegnap reggel miután felébredtem és megláttam az időjárást, mit is mondhaték, azon kívűl, hogy kurvára elszomorított, gondoltam inkább tovább aludnék! Na és az áramszünet, az már csak a hab volt a torta tetején.

A kedves mesteremberek a berezdalján ölték az életem, hogy így ők nem haladnak , na és ha ők nem akkor én sem stb.stb......ááááááá legyen már vége!!!!! A nagyanyám nagyüzemi kávéfőző lett én pedig szorgalmasan hordom nekik, mégis mindig van vmi, amibe bele lehet kötni.

Szóval jött a nagy ötlet. Miután a pici lányomat elvittem az "ododába" és gyorban megjártam Mezőkövesdet, ahol mint a hangya annyi kerékpáros bolyong az utakon, kitaláltam,hogy Édesanyukám süssön kenyérlángost . Gondoltam, hátha "lekenyerezem" végre az én kőműves brigádomat na és persze másnap kuss lesz egész nap! Estére összerántottam a családot,barátokat és már sült is a fincsi kenyérlángos a kemencében. Mellé egy kis szilva pálesz, hideg sör , bor ááá mi kell ennél több.  Jaaaa és ami, el nem maradhatott a kötelező csallládi fotó nézegetés. Már csak a stáb hiányzott, egy két operatőr , statiszta a sminkes én vagyok és lehetett volna forgatni egy cserépi dallas-t.:)):))Én Pamela lettem volna:)))

Sajnos, kép nem készült a lakmározásról,de a végeredmény : SZUPER JÓL SIKERÜLT!!!! A KAJA AZ VALAMI MENNYEI VOLT!Köszi anya és apa!

Külön öröm számomra,hogy a kislányom is nagyon jól érezte magát és jól teletömte a pocakját is. Ez a válósdi jobban megviseli szegénykémet, mint gondoltam.Ma mindenesetre jól ébredt és happy volt a reggel.

Van áram, eső nem esik a munka halad!

Örömmel olvasom, hogy mondhatni rendben lezajlott a Less Nándor Emléktúra. Sajnos nem tudtam részt venni. Az építkezés miatt ugyebár.

Az egyetlen kifogásolni valóm viszont, hogy miért nem tudott a falhoz közelebb állni az a kedves tag, aki a templom előtt parkolt a fényes Picassojával félig belógva a főútra. ÁÁÁÁÁ szerintem végig csuklott az anyukája, mert akivel csak találkoztam,ezzel kezdték a mondandójukat. Szerintem mázlista, hogy éppségben maradt a Pica orra.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdescserepfaluban.blog.hu/api/trackback/id/tr691449198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása